Logo vrienden van de koepelkerk lierop

Financiën

Algemene uitgangspunten:

• De bestuurders doen het werk voor de stichting geheel belangeloos.
  • Giften zijn voor de begunstigers fiscaal aftrekbaar. De stichting voldoet aan de ANBI wet (algemeen nut beogende instellingen).
  • De minimaal verwachte bijdragen per begunstiger is €450,—. Hiervan wordt maximaal €45,— gereserveerd voor bijeenkomsten en excursies. Overige bijdragen komen netto ten gunste van de stichting.
  • De kosten bestaan verder alleen maar uit de hoogst noodzakelijke administratiekosten en beheerskosten.
  • Uitgaven voor onderhoud van de kerk worden altijd in overleg met het kerkbestuur gedaan. Zie verder bij “wat we zoal deden” en “wat er gepland is te doen.De nog niet gebruikte middelen zullen tijdelijk worden belegd zodanig dat er voor een van de laagste risicofactoren wordt gekozen”

De nog niet gebruikte middelen zullen tijdelijk worden belegd zodanig dat ervoor een van de laagste risicofactoren wordt gekozen.

Financiële jaarverslagen

Klik op een jaartal om het te bekijken.